Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

O Υπουργός κ. Αλ. Κοντός προήδρευσε χθες σε σύσκεψη με θέμα την υλοποίηση ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής στο ελαιόλαδο

O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αλέξανδρος Κοντός προήδρευσε χθές σε σύσκεψη με θέμα την υλοποίηση ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής στο ελαιόλαδο, με τη συμμετοχή των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου, κ.κ. Κώστα Σκιαδά και Χρήστου Αυγουλά, εκπροσώπων φορέων του τομέα, καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης του τομέα του ελαιολάδου και της επιτραπέζιας ελιάς. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς συμφώνησαν στην ανάληψη από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κεντρικού συντονιστικού ρόλου και στην επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης των δράσεων για μια αποτελεσματική εθνική στρατηγική στο προϊόν.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Ελαιολάδου και Ελιάς, κ. Τζανέτος Καραμίχας, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου(ΟΠΕ), κ. Παναγιώτης Παπασταύρου, η Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού, κα Σία Γαρυφάλλου, ο Γενικός Διευθυντής της ΠΑΣΕΓΕΣ, κ. Ιωάννης Τσιφόρος, ο Πρόεδρος του ΟΠΕΓΕΠ, κ. Θωμάς Νότος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Παναγιώτης Καμινάρης, ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ), κ. Γιώργος Οικονόμου, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνικού Συνδέσμου Βιοτεχνών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΕΣΒΙΤΕ), κ. Παναγιώτης Καραντώνης. Ειδικότερα, αποφασίστηκαν τα εξής: 1. Ο προσδιορισμός πολιτικού πλαισίου, με βάση στρατηγική 20ετίας, προκειμένου να «επιβληθεί» το ελληνικό ελαιόλαδο στις διεθνείς αγορές.

2. Η πραγματοποίηση σειράς συναντήσεων των εκπροσώπων όλων των εμπλεκόμενων φορέων στον τομέα του ελαιολάδου με σκοπό την εξειδίκευση των επιμέρους δράσεων που απαιτούνται ή και υλοποιούνται ήδη.

3. Η θεσμοθέτηση συναντήσεων με τους επικεφαλής των φορέων, ανά τακτά διαστήματα, με σκοπό την παρακολούθηση των συμφωνηθέντων μέτρων.

4. Η εφαρμογή ιχνηλασιμότητας σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας μέχρι την τοποθέτηση του προϊόντος στα σημεία πώλησης.

5. Η ενίσχυση δράσεων προώθησης και προβολής του προϊόντος, στο πλαίσιο υλοποίησης συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. Ο Υπουργός, κ. Κοντός παρουσίασε στους εκπροσώπους των φορέων, με την ευκαιρία της συνάντησης, τη νέα τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία για το ελληνικό ελαιόλαδο, η οποία ξεκίνησε ήδη στα ΜΜΕ.

6. Η προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης της ποιότητας του ελαιολάδου, στην ανάδειξη της ποιοτικής υπεροχής των προϊόντων ελιάς, καθώς και στη διαφάνεια της λειτουργίας της αγοράς, προκειμένου να αποτραπούν φαινόμενα νοθείας και παραπλάνησης του καταναλωτή.

7. Η προώθηση του επώνυμου τυποποιημένου ελαιόλαδου τόσο στην εσωτερική όσο και στη διεθνή αγορά.

8. Η αξιοποίηση της γαστρονομίας ως μέσου συνδυασμένης προώθησης των ελαιοκομικών προϊόντων.


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 12-6-2008

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Lasithi Blogs
GreekBloggers.com
Powered By Blogger