Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Olympic Air: Οι πρώτες δυσκολίες στο φιλόδοξο σχέδιο του Βγενόπυλου

Απελευθερώνονται τα περιφερειακά αεροδρόμια και φυσικά και της Σητείας, μετά την πώληση της Ολυμπιακής στην MIG του κ. Βγενόπουλου.

Αναλυτικότερα τα περιφερειακά αεροδρόμια στα οποία απελευθερώνεται το handling είναι Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Ζακύνθου, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καλαμάτας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελόριζου, Καστοριάς, Κεφαλονιάς, Κοζάνης, Κυθήρων, Κω, Λήμνου, Λέρου, Μήλου, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Νάξου, Νέας Αγχιάλου, Πάρου, Πρέβεζας, Σάμου, Σαντορίνης, Σητείας, Σκιάθου, Σκύρου, Σύρου, Χανίων και Χίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, προβλέπεται η κατάταξη των περιφερειακών αεροδρομίων σε ομάδες οι οποίες θα σχηματιστούν με βάση την επιβατική κίνηση, αλλά και τη γεωγραφική θέση.

Σε κάθε μια από τις ομάδες αυτές θα υπάρχουν τρία - τέσσερα αεροδρόμια με σημαντική κίνηση που θα εξυπηρετούνται από δύο εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης. Στην ίδια ομάδα θα υπάρχουν και δύο ομάδες στις οποίες θα ενσωματωθούν μικρότερα αεροδρόμια. Οι δύο εταιρείες που θα παρέχουν επίγεια εξυπηρέτηση στα μεγάλα αεροδρόμια θα αναλάβουν από μία ομάδα μικρών αεροδρομίων, στην οποία επίσης θα πρέπει να παρέχουν τις υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης.

Να σημειώσουμε τέλος ότι, από τα συνολικά 34 περιφερειακά αεροδρόμια τα 17 έχουν αμελητέα επιβατική κίνηση κάτω των 100.000 επιβατών ετησίως και όπως υπολογίζεται αν δεν ενσωματωθούν σε κάποιους μεγαλύτερους αερολιμένες δεν θα προσελκύσουν ενδιαφέρον από ιδιώτες για την παροχή επίγειας εξυπηρέτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Lasithi Blogs
GreekBloggers.com
Powered By Blogger