Στον αέρα βρίσκεται η αεροπορική σύνδεση των νησιών της άγονης γραμμής, παρ΄ ότι ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη διάλυση της σημερινής Ολυμπιακής, διατυμπάνιζε ότι «τα νησιά δεν πρόκειται να μείνουν ούτε μια μέρα χωρίς σύνδεση»!
Πριν καν αρχίσει ο διαγωνισμός για την πώληση της Ολυμπιακής, ο κ. Χατζηδάκης άναψε το «πράσινο φως» για τη διενέργεια δύο διαγωνισμών, έναν για 10 άγονες γραμμές κι άλλον έναν για εννέα γραμμές. Ωστόσο, μόλις πριν από λίγες ημέρες αναγκάστηκε να τους καταργήσει και τους δύο, καθώς από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) διαπιστώθηκε ότι με το υπάρχον νομικό πλαίσιο της Ε.Ε. δεν ήταν δυνατό οι 19 άγονες γραμμές να ανατεθούν ούτε στην Ολυμπιακή που κλείνει ούτε στην εταιρεία-κέλυφος Πάνθεον.
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι με τη διάλυση της Ολυμπιακής, για να αναλάβει άλλη εταιρεία τα δρομολόγια αυτά θα πρέπει να έχει πτητική εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους. Η Πάνθεον έλαβε άδεια πτητικής εκμετάλλευσης μόλις στις 31 Οκτωβρίου 2008!
Οι διαγωνισμοί που ματαιώθηκαν, αφορούσαν τις 19 άγονες γραμμές προς: Κύθηρα, Σητεία, Νάξο, Σκιάθο, Πάρο, Αστυπάλαια, Κάρπαθο, Ικαρία, Λέρο, Λήμνο, καθώς και τα δρομολόγια Κέρκυρα- Θεσσαλονίκη, Σάμος- Θεσσαλονίκη, Χίος- Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη- Σητεία, Άκτιο- Σητεία, ΡόδοςΚάρπαθος- Κάσος- Σητεία, Ρόδος- Κως- Λέρος - Άκτιο, Κέρκυρα- ΆκτιοΚεφαλονιά- Ζάκυνθος, Λήμνος- Μυτιλήνη- ΧίοςΣάμος- Ρόδος. Αυτά τα νησιά κινδυνεύουν να μην έχουν αεροπλάνα. Περισσότερα...
Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008
Στον αέρα 19 άγονες γραμμές
Πηγή:Τα Νέα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Φωτια στην καραφλα του ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ...
Δημοσίευση σχολίου