Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ MELODY 19.11.08

ΚΥΡΙΕ ΠΟΥΛΕΡΕ, θα μου δώσετε λίγο χρόνο για να κλείσω το θέμα του Σύριζα.

Σκέφτηκα πολλές φορές αν πρέπει να ασχοληθώ με τους διάφορους γραφικούς Μήτσους της Σητείας προστατεύοντας την πνευματική μου ακεραιότητα ή αν ασχοληθώ για να καταγγείλω πρακτικές του παρελθόντος και ανθρώπους με σταλινική νοοτροπία. Προτίμησα το δεύτερο γιατί οι πρακτικές τους είναι σε πολλά επίπεδα. Έχω κρατήσει όλα τα αποκόμματα της εφημερίδας ΑΝΑΤΟΛΗΣ με τις παρεμβάσεις τους. Ο λόγος τους είναι προσβλητικός και υποτιμητικός. Πρόσφατα κάποιος από αυτούς συμπεριφέρθηκε προς τον Hγούμενο της Μονής Τοπλού λες και ήταν ο Ηγούμενος ο τελευταίος πολίτης του νομού Λασιθίου.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
 Ο λόγος μου δε διαβάστηκε ολόκληρος από το ΣΥΡΙΖΑ ούτε υπήρξε θεμελιωμένη κριτική γι΄αυτόν. Αντίθετα έγκριτοι συνάδελφοι και το κοινό της Σητείας τον αποδέχτηκαν. Τους ενόχλησε η αναφορά μου στον αρχηγό τους. Κάθε μέρα αυτοί και το κόμμα τους είναι γενικοί τιμητές των πάντων . Αυτό ενοχλεί και τις τοπικές κοινωνίες και τα άλλα πολιτικά κόμματα. Εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το αλάθητο και μπορεί να κρίνει τους πάντες και τα πάντα χωρίς να κρίνεται.
 Ακούστηκε και αυτό: ότι ο λόγος μου ήταν διχαστικός. Ας περιμένουν λοιπόν, να τον διαβάσουν ολόκληρο και όχι αποσπασματικά.
 Ο αντίλογος ήταν τραμπουκισμός και όχι γραπτή διαφωνία για του τύπου. Και σας ερωτώ κύριε Πουλερέ : ο λόγος μου διαβάστηκε στην εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας Ανατολή, χωρίς καμία απολύτως διαφωνία. Μήπως η Σητεία έχει επαναστάτες κομμουνιστές- μικροαστούς βολεμένους στο δημόσιο και ανεπάγγελτους , οι οποίοι όλη την ημέρα προετοιμάζονται για τη μεγάλη επανάσταση; Κριτές των πάντων εκτός από τον εαυτό τους. Κάποιους από αυτούς τους έχετε καταγγείλει στο παρελθόν με ονοματεπώνυμο και με θάρρος.
 Με ενόχλησε η προσπάθεια ορισμένων ανεγκέφαλων του ΣΥΡΙΖΑ στην προσπάθειά τους να με μηδενίσουν . Ξέρετε κύριε Πουλερέ τι έλεγαν άλλες εποχές οι ίδιοι: ότι είμαι σημαντική προσωπικότητα για τη Σητεία. Φυσικά ήμουνα ομοϊδεάτης με αυτούς. Τώρα διαφωνώ και έγινα κακός. Ας διαβάσουν ορισμένοι του ΣΥΡΙΖΑ το βιογραφικό μου στην ιστοσελίδα του σχολείου μου.
 Αναδεικνύονται εισαγγελείς και τραμπούκοι. Και δεν είναι πολλοί. Αυτός κύριε Πουλερέ που υπέγραψε το αλαζονικό και μοναδικής προχειρότητας και αγραμματοσύνης ανυπόγραφο κείμενο – απάντηση είναι ο ίδιος. Επειδή είμαι φιλόλογος μπορώ να καταλάβω αμέσως το ύφος και τη γραφή. Ξέρετε πόσοι είναι ενεργοί στο ΣΥΡΙΖΑ; Ούτε πέντε μέλη, οι οποίοι βγάζουν ανακοινώσεις με γνώρισμα την αγραμματοσύνη, την προχειρότητα και την αλαζονεία. Και δυστυχώς εμείς οι Σητειακοί τους παρακολουθούμε απαθείς.
 Ξέρετε κύριε Πουλερέ πόσοι από αυτούς ασχολούνται με τα γράμματα και τον πολιτισμό. Γνωρίζετε αν έχουν ανάλογα δημοσιεύματα; Δε θα βρείτε. Η επανάσταση δεν τους αφήνει το χρόνο να ασχοληθούν.
Κοντολογίς, η παρέμβασή μου είχε ένα στόχο να αποκαλύψω τη ρηχότητα αυτών των ατόμων, τη φασιστική νοοτροπία τους, την οποία παραδέχονται και άλλα κόμματα και τη διάθεση τραμπουκισμού τους. Το λόγο τώρα έχουν η σητειακή κοινωνία και τα κόμματα. Αν μείνουν απαθείς , ο τόπος θα χάσει.
Αυτός κύριε Πουλερέ είναι ο επίλογός μου και δε θα επανέλθω ξανά και δε θα ασχοληθώ με τους Μήτσους…παρά μόνο θα βλέπω Λαζόπουλο με τους διάφορους Μήτσους που τους μοιάζουν….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Lasithi Blogs
GreekBloggers.com
Powered By Blogger