Τη μεγαλύτερη εμπλοκή των εμπορικών ενώσεων σε ό,τι αφορά τις εκστρατείες προώθησης των γεωργικών προϊόντων από τα κράτη μέλη, την ενίσχυση των δράσεων υπέρ των καλών κρασιών και την αύξηση της κοινοτικής χρηματοδότησης ζητούν οι ευρωβουλευτές, υιοθετώντας σχετική έκθεση. Σύμφωνα με το ψήφισμα που υιοθετήθηκε με μεγάλη πλειοψηφία προχθές, η Ευρωβουλή εγκρίνει πρόταση της Κομισιόν που επιτρέπει σε κράτη μέλη να προωθούν (διαφημιστικά) τα προϊόντα τους σε τρίτες χώρες, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο το πεδίο δράσεων προώθησης, και τη συμμετοχή τους σε διεθνείς οργανισμούς για την υλοποίηση προγραμμάτων, ιδιαίτερα για το ελαιόλαδο και τις ελιές. Οι εθνικές αρχές, σύμφωνα με την έκθεση, θα πρέπει να ζητούν βοήθεια από τις εμπορικές ενώσεις προκειμένου οι δράσεις προώθησης που θα ετοιμάζονται να είναι υψηλού επιπέδου. Σε ό,τι αφορά τα κρασιά που επωφελούνται από "προστατευόμενη ονομασία καταγωγής ή από προστατευόμενη γεωγραφική ένδειξη" θα περιληφθούν στον κατάλογο των τομέων για την προώθηση των οποίων τα κράτη μέλη θα μπορούν να ζητούν βοήθεια διεθνών οργανισμών. Περισσότερα...
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009
Κρατικό μάρκετινγκ σε αγροτικά προϊόντα
Πηγή:Πολιτηςonline
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου