Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Από το φίλο μαθητή Ι.Κ. πήραμε το ακόλουθο e-mail

Διάβασα με πρσοχή όλες τις αναρτήσεις στο blog σας. Έχω κάποιες επισημάνσεις που ίσως σας βοηθήσουν.
1. Το μαθητικό κίνημα δεν είναι κίνημα χαζοχαρούμενων παιδιών όπως νομίζετε με ωραίες ιδεούλες για το πως μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο το σχολείο μας. Είναι κίνημα αντίστασης, κίνημα διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας. Το ότι η ΕΣΑΚ λέει Ενιαίο Δημόσιο Δωρεάν 12χρονο σχολείο που να καλύπτει τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες είναι μάλλον θετικό.
Εξάλλου δεν είναι μόνο στην Σητεία το μαθητικό κίνημα. Σας παραπέμπω στο Πανελλαδικό Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων, στο οποίο συσπειρώνονται εκατοντάδες σχολεία από όλη την Ελλάδα.(www.mathites.gr)
Σας παραπέμπω στην ΑΣΓΜΕ, την ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (θα βρείτε εδώ ανακοινώσεις της: http://omosp-goneon-athinas.org).
2. Το μαθητικό κίνημα και ένα μεγάλο μέρος των μαθητών δεν είναι απολιτικ. 10άδες μαθητές είναι οργανωμένοι σε μια σειρά νεολαιίστικων οργανώσεων, από την ΚΝΕ, την ν.ΠΑΣΟΚ έως την ν.ΣΥΝ πιθανώς. Σαφώς και όλοι αυτοί οι μαθητές παίζουν ρόλο. Δεν το βρίσκω κακό.
3. Εκμετάλλευση του μαθητικού κινήματος είναι μόνο ο αποπροσανατολισμός του, ώστε να μην διεκδικεί να σκύβει το κεφάλι στις επιταγές της ΕΕ, και των υποστηρικτών της. Εάν αυτό θέλετε εσείς, ένα μαθητικό κίνημα του συμβιβασμού, τότε δεν αντιλαμβάνεστε την ιστορική εμπειρία. Μόνο όταν ο λαός σηκώνει το κεφάλι και διεκδικεί κερδίζει.(όσο γραφικό και να με πείτε: βλέπε: 8ωρο- τώρα το παίρνουν πίσω, ψήφος των γυναικών, κοινωνική ασφάλιση- δεν το έκανε για τα ωραία μας τα μάτια ο Μεταξάς όπως θα τρέξετε να πείτε, αύξηση μισθών -Πανελλήνια Ομοσπονδία Μετάλλου)
Ι.Κ.



Φίλε μου Ι.Κ.

Και εγώ έχω περάσει από τα ίδια θρανία που εσύ τώρα κάθεσαι και ονειρεύεσαι ένα καλύτερο μέλλον. Και εγώ φίλε μου Ι.Κ. έχω κάνει καταλήψεις στο ίδιο σχολείο, και εγώ έχω κάνει πορείες στου ίδιους δρόμους.
Είμαι 34 ετών και έχω κάνει καταλήψεις στο ΤΕΙ και πορείες στου δρόμους της Αθήνας, και εγώ είχα και έχω όνειρα για το μέλλον.
Τώρα που είμαι συνδικαλιστής στην δουλειά μου, και πάλι κάνω απεργία και πάλι κατεβαίνω στου δρόμους του Ηρακλείου. Αλλά ποτέ φίλε μου Ι.Κ. δεν ήμουν καθοδηγούμενος από κόμματα.
Θυμάμαι το Λυκειάρχη μου να μας λέει ‘’ Να είστε πολιτικοποιημένοι αλλά όχι κομματικοποιημένοι’’ και ξέρεις, είχε δίκιο.

Ξέρεις φίλε μου Ι.Κ. άλλο πολιτικοποιημένος και άλλο κομματικοποιημένος, μεγάλη διαφορά.
Αν τα κόμματα έχουν διεισδύσει και στο μαθητικό κίνημα, τότε τα κόμματα μάλλον κάνουν καλά την δουλειά τους.
Αν το κίνημα σας είναι κομματικοποιημένο (μου λες ότι ‘’το μαθητικό κίνημα και ένα μεγάλο μέρος των μαθητών δεν είναι απολιτικ. 10άδες μαθητές είναι οργανωμένοι σε μια σειρά νεολαιίστικων οργανώσεων, από την ΚΝΕ, την ν.ΠΑΣΟΚ έως την ν.ΣΥΝ πιθανώς. Σαφώς και όλοι αυτοί οι μαθητές παίζουν ρόλο. Δεν το βρίσκω κακό’’.) , τότε φοβάμαι για το μέλλον του τόπου μας.
Ξέρεις γιατί φοβάμαι;
Γιατί δεν θα είστε ποτέ ενωμένοι, αλλά κατευθυνόμενοι. Θα κάνετε πάντα αυτό που λέει το κόμμα.

Καλό αγώνα φίλε μου Ι.Κ.

Γ.Μ.

Oι αναρτήσεις του sitianews.blogspot
Παρασκευή, 12 Δεκέμβριος 2008
Απάντηση του sitianews.blogspot για τις μαθητικές κινητοποιήσεις
Τετάρτη, 10 Δεκέμβριος 2008
Μαθητικές κινητοποιήσεις στη Σητεία

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γ.Μ. πραγματικά με γύρισες πολλά πίσω στα φοιτητικά μου χρόνια και πρέπει να σου πω ότι σήμερα καταλαβαίνω τη συμβουλή του Λυκειάρχη σου και δικού μου λυκειάρχη. Μακάρι τα νέα παιδιά να καταλάβουν ότι είναι σημαντικό να ακολουθούν τους αγώνες τις καρδιάς τους και όχι τις κομματικές γραμμές. Μακάρι Γ.Μ. να σε καταλάβουν και ν' ακολουθήσουν αυτά που τους λες...

Lasithi Blogs
GreekBloggers.com
Powered By Blogger